آخرین بروزرسانی : شنبه 1402/11/29

نکاتی درباره لیست قیمت قطعات آسانسور

همانطور که اطلاع دارید یک سیستم آسانسور از قطعات مختلفی تشکیل شده است . از قطعات اصلی و مهم اسانسور می توان از موتور ، تابلو فرمان ، ریل ، درب و کابین ، سیم بکسل ، پرده نوری نام برد .

قیمت آسانسور نیز عموما بر اساس قیمت قطعات اصلی و مهم آن تعیین می شود . پس بهتر است جهت مشخص شدن حدود قیمت نهایی یک آسانسور قیمت این قطعات را پیدا کنید .در چند وقت اخیر بدلیل نوسان بازار ارز و همچنین مشکل در ترخیص قطعات آسانسور از گمرکات کشور قیمت قطعات آسانسور بصورت مداوم در حال تغییر می باشد و در خیلی از مواقع پیش فاکتور های صادر شده از شرکت های اسانسوری برای مدت چند ساعت معتبر می باشد .

همچنین بدلیل کمبود قطعات اصل در بازار ، خیلی از سودجویان قطعات غیر اصل خود را به عنوان قطعه اصلی و اورجینال با قیمت پایین تری به مشتریان  می فروشند و خریدار هم با مشاهده قیمت پایین تری اقدام به خرید کرده غافل از اینکه  قطعه خریداری شده اصالت ندارد .در حال حاضر چندین سایت، لیست قیمت یکسری قطعات اسانسور را در سایت خود قرار داده اند که چند ایراد مهم دارد

معایب لیست قیمت یکسری از سایت های فروشگاهی آسانسور

  • قیمت های درج شده آپدیت و به روز نمی باشند .
  • تنوع محصولات و قطعات انها کامل نیست.
  • جزییات هر محصول را نمی توان مشاهده کرد .

گروه صنعتی بالابان به واسطه چندین سال حضور موفق و پررنگ در بازار اسانسور کشور و همچنین دارا بودن چندین نمایندگی انحصاری و غیر انحصاری برند های معتبر اروپایی و همچنین در راستای کمک به مشتریان و اطلاع انها از جدیدترین و کاملترین قیمت قطعات آسانسور اورجینال موجود در بازار ایران اقدام به تهیه لیست قیمت قطعات آسانسور کرده است .

مزایا و ویژگی های لیست قیمت قطعات آسانسور گروه صنعتی بالابان

  • آپدیت و به روز
  • تنوع زیاد قطعات اصلی و مهم آسانسور
  • دسترسی راحت به مشخصات کامل هر محصول
  • امکان خرید آنلاین در همان قسمت
  • پاسخگویی آنلاین به سوالات شما

پیشنهاد می شود حتما قبل از خرید از فروشگاه های مختلف ، قیمت محصول خود را با قیمت درج شده در سایت گروه صنعتی بالابان مقایسه کنید و در صورت تفاوت قیمت با همکاران واحد فروش این شرکت تماس گرفته تا توضیحات تکمیلی تر را خدمت شما عرض نمایند .

گروه صنعتی بالابان تلاش می کند تا شما مشتری عزیز بتوانید با اگاهی کامل  اقدام به خرید یک محصول اورجینال با بهترین قیمت نمایید .

در حال حاضر در بازار ایران موتورهای با برندهای موتور ایتالیایی، موتور اسپانیایی، موتور آلمانی، موتور چینی و موتور ترکیه ای و همچنین موتورهای تولید داخل موجود می باشد که جدیترین قیمت تمامی این موتور ها را می توانید از لیست قیمت موتور آسانسور مشاهده نمایید .

در زمینه تابلو فرمان نیز در حال حاضر در بازار میتوان به برند های تابلو آریان، تابلو بالابان صنعت، تابلو پارکنترل، تابلو پایا کنترل، تابلو داتیس، تابلو کاسپین اشاره کرد . قیمت تابلو فرمان های مختلف را می توانید از لیست قیمت تابلو فرمان آسانسور مشاهده نمایید.

یکی دیگر از قطعات مهم در اسانسور، ریل آسانسور می باشد که هم اکنون ریل های ایتالیایی، ریل اسپانیایی، ریل ترکیه ای، ریل چینی و ریل ایرانی در بازار ایران بفروش می رسند . بروزترین  قیمت تمامی این ریل ها را می توانید از لیست قیمت ریل آسانسور مشاهده نمایید.

در کنار قطعات ذکر شده ، درب آسانسور نیز از اهمیت زیادی برخوردار است . درب های موجود در بازار ایران بیشتر ترک یا تولید داخل هستند .برای اطلاع از قیمت درب ها می توانید به  لیست قیمت درب آسانسور مراجعه نمایید .

همچنین لیست قیمت سیم بکسل و پرده نوری نیز در ادامه آمده است و می توانید از قیمت انها نیز اطلاع پیدا نمایید .

لازم به ذکر است لیست قیمت قطعات هر روز ساعت 12 ظهر آپدیت می شود.1

  • لیست قیمت موتور آسانسور
  • لیست قیمت تابلو فرمان آسانسور
  • لیست قیمت ریل آسانسور
  • لیست قیمت درب آسانسور
  • لیست قیمت سیم بکسل