موتور آسانسور

بهترین موتور آسانسور در بازار ایران کدام است ؟

بهترین موتور آسانسور

فهرست مطالب

بهترین موتور آسانسور برای ساختمان ها همواره یکی از دغدغه های سازندگان ساختمانها و شرکت های فروش قطعات آسانسور است . موتور آسانسور یکی از اصلی ترین قطعات یک آسانسور محسوب می شود وعملا تاثیر گذارترین فاکتور در قیمت یک آسانسور، موتور آن است .
در حال حاضر در بازار ایران انواع موتورهای آسانسور خارجی و ایرانی وجود دارد که در ادامه به ترتیب با بهترین موتورهای آسانسور خارجی و بهترین موتور آسانسورایرانی موجود در بازار شما را آشنا خواهیم کرد .
موتور های آسانسور موجود در بازار به دو دسته موتورهای گیربکس دار و موتور های گیرلس(بدون گیربکس) تقسیم می شود

بهترین موتور آسانسور خارجی گیربکس دار

همانطور که اطلاع دارید تنوع موتور آسانسور خارجی در بازار ایران زیاد است . همین تنوع باعث می شود که مشتریان هنگام خرید حق انتخاب زیاد داشته باشند . در اینجا ما سعی کرده ایم بهترین موتورهای خارجی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم :

1- موتور گیربکس آلبرتو ساسی

  موتور ساسی ایتالیا که از حدود ۲۰ سال پیش وارد بازار ایران شده است و سالیانه (بر حسب شرایط) در حدود ۵۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ دستگاه موتور آسانسور را در بازار ایران به فروش رسانده است. این برند یکی‌ از مطرح‌ترین و با کیفیت‌ترین موتور گیربکس‌ها در سطح بین الملل و بازار ایران بوده و انتخاب اول اکثر ساختمان سازان می‌باشد. جدیدا مدل‌های تقلبی موتور ساسی نیز در بازار ایران به صورت گسترده توسط افراد سودجو به فروش می‌رسد که در لینک زیر به بررسی آن نیز پرداخته ایم.

نحوه تشخیص موتور ساسی اصل ایتالیا با موتور ساسی تقلبی

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 80 از 100 میباشد.

2- موتور گیربکس سیکور ایتالیا

موتور سیکور ایتالیا که با داشتن سابقه طولانی فروش در بازار بین الملل و به نام موتور الکمپ در ایران توانسته است رکوردهای فروش و اجرای موتور گیربکس نصب شده در ساختمان‌های مسکونی را بشکند. این برند به واسطه قیمت و کیفیت مناسب در بازار‌های پر رونق سالیان گذشته تا ۲۰،۰۰۰ دستگاه در سال نیز در ایران به فروش رفته است. اما در چند سال گذشته به دلیل وجود موتورهای تقلبی بی کیفیت که توسط افراد سودجو و به نام موتور گیربکس سیکور به فروش رفته ا‌ند تا حدودی بازار را برای این برند تحت تاثیر قرار داده است.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 75 از 100 میباشد.

3- موتور گیربکس MGT ایتالیا

موتور MGT ایتالیا که از قدیم ترین موتور‌های ایتالیایی است که توسط خاندان ترانوا مطابق با استاندارد جهانی با کیفیت بالا و کنترل دقیق تولید و در بازار جهانی‌ ارائه شده است. این موتور به دلیل طول عمر زیاد و مشابهت اسمی مدلی‌ از آن به نام MAC، با عملکرد مثبت تریلی‌های مک نیز مقایسه شده است. در حال حاضر مدل های 6 نفره و 8 نفره این برند در بازار موتورهای گیربکس آسانسور یافت می شود.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 75 از 100 میباشد.

4- موتور گیربکس ایتال ایتالیا

موتور ایتال گیرز ایتالیا که بر پایه تولیدی نوین و با صرفه اقتصادی تولید شده و با کیفیتی مناسب طی سالیان گذشته در بازار ایران در بسیاری ساختمان‌ها با محصولات شرکت سیکور رقابت کرده است. این موتور از پرفروش های سالیان گذشته بوده است.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 70 از 100 میباشد.

5- موتور گیربکس مونتاناری ایتالیا

موتور آسانسور مونتاناری از پرکاربردترین موتور های گیربکس در صنعت آسانسور است که دارای کیفیت و عملکرد مطلوب می باشد. موتور آسانسور مونتاناری در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود. از نکات مهم در این نوع موتور راندمان بالا، استاتیک لود و لودینگ مناسب آن است. این موتور در سالیان گذشته روند فروش روبه رشدی در بازار ایران داشت ولی به دلیل سیاست های کلی و نمایندگی این شرکت ایتالیایی در بازار ایران با افت شدید فروش مواجه گردید.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 75 از 100 میباشد.

6- موتور گیربکس فیا ایتالیا

موتور فیا ایتالیا در بازار ایران در مدل های 6 نفره و 8 نفره در سالیان گذشته وارد شده است. این برند در حال حاضر به دلیل نداشتن نمایندگی فعال در بازار ایران کمی از رقابت محصولی فاصله گرفته است.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 65 از 100 میباشد.

7- موتور گیربکس جم ایتالیا

موتور جم ایتالیایی که موتوری کاملا اکونومی از نظر اقتصادی می باشد. این موتور بیشتر در ابعاد آسانسورهای 6 نفره در بازار ایران به کار برده شده و در بین موتورهای ایتالیایی ارزان قیمت رقابت میکند. این موتور نیز یکی از انواع پر فروش در طی سالیان گذشته بوده است.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 60 از 100 میباشد.

8- موتور گیربکس آکیش ترکیه

موتور آکیش که در سالهای اخیر با توجه به روند اقتصادی رو به رشد ترکیه و سرمایه گذاری گسترده در صنعت آسانسور به برندی جهانی تبدیل شده است و محصولات خود را به اکثر کشورهای دنیا صادر می نماید. موتورهای گیربکس آکیش تقریبا در همه مدل ها و رنج های مختلف در بازار ایران یافت می شود.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 60 از 100 میباشد.

9- موتور آسانسور IR10 و IR20 کوپل

موتورهای IR10 و IR20 که محصولی مشترک، بین شرکت ایرانی کوپل و شرکت پریمو از هند می باشد که در داخل ایران به صورت SKD وارد شده و اسمبل می شود. این موتور آسانسور به صورت ۵٫۵ کیلووات (IR10) و 7.5 کیلووات (IR20) با سرعت یک متر برثانیه به بازار عرضه می گردد.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 55 از 100 میباشد.

جدیدترین و بروزترین قیمت موتور آسانسور در سال 1400

بهترین موتور آسانسور خارجی گیرلس در بازار ایران

1- موتور گیرلس زیلابگ آلمان

موتور آسانسور گیرلس زیلابگ آلمان به عنوان یکی از بهترین برندهای موتور آسانسور بدون گیربکس در سطح بین المللی است که در اکثر برج های لوکس از آن استفاده می گردد. قیمت موتور های زیلابگ به واسطه برند معتبر و کیفیت بالا نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار ایران بالاتر میباشد. این موتور در ظرفیت های 6 نفره تا 21 نفره در بازار ایران یافت می شود.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 85 از 100 میباشد.

2- موتور گیرلس ویتور 

موتور گیرلس ویتور ساخت کشور آلمان و یا کارخانجات ویتور در چین میباشد و یکی از بهترین برندها و با کیفیت ترین موتورهای صنعت آسانسور است. این برند گسترده ترین و بزرگترین شبکه های فروش در سطح دنیا را دارا میباشد. مدل های آلمانی این موتور به دلیل مسایل تحریمی به ندرت در بازار یافت میشود و به قیمت های بالاتر از واقعی به فروش میرسند، اما مدل های ساخت چین موتور های ویتور(با کیفیت مناسب) با قیمت مناسب در بازار ایران موجود می باشد.این موتور در ظرفیت های 8 نفره تا 21 نفره در بازار ایران یافت می شود.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 90 از 100 میباشد.

3- موتور گیرلس آلبرتو ساسی ایتالیا

موتور گیرلس ساخت آلبرتو ساسی ایتالیا که تماما در کارخانه این شرکت در ایتالیا ساخته میشود و دارای کیفتی خوب و قابل رقابت از نظر قیمت با محصولات آلمانی میباشد. این موتور میتواند انتخاب مناسبی برای کارفرمایان ساختمانی، جهت پروژه های آسانسوری با موتور های گیرلس اروپایی باشد که در ظرفیت های 6 نفره تا 21 نفره در بازار ایران یافت می شود.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 80 از 100 میباشد.

4- موتور گیرلس سیکور ایتالیا

موتور گیرلس سیکور ایتالیا که محصولی مناسب و اقتصادی و قابل رقابت در بازار محصولات موتورهای گیرلس اروپایی می باشد. این موتور با داشتن قیمت مناسب و عملکرد خوب رقیبی جدی برای دیگر تولید کنندگان اروپایی میباشد. این موتور در ظرفیت های 6 نفره تا 21 نفره در بازار ایران یافت می شود.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 80 از 100 میباشد.

5- موتور گیرلس مونتاناری ایتالیا

موتور گیرلس مونتاناری ایتالیا که محصولی قدرتمند از کارخانه مونتاناری بوده و اخیرا در بازار ایران فروش گسترده ای را داشته است. این موتور در کنار دیگر محصولات ایتالیایی رقابت تنگاتنگی با محصولات آلمانی دارد و در ظرفیت های 6 نفره تا 21 نفره در بازار ایران یافت می شود.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 75 از 100 میباشد.

6- موتور گیرلس ماتو درایو چین

موتورهای گیرلس ماتو درایو سال ها در تمام دنیا استفاده می شده است، ولی به تازگی وارد کشورمان ایران شده اند. این موتورها از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند.این موتورها در ظرفیت های 6 نفره تا 21 نفره در بازار ایران وجود دارند.

7- موتور گیرلس مونا درایو چین

این موتور محصولی با کیفیت مناسب و ارزان در رده موتورهای چینی است که در بازار ایران به نام های امگا، مگا، موتو درایو و مونا درایو عرضه میگردد. این موتور در ظرفیت های 6 نفره تا 21 نفره در بازار ایران یافت می شود.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 70 از 100 میباشد.

8- موتور گیرلس بلولایت چین

این موتور محصولی با کیفیت مناسب و ارزان در رده موتورهای چینی است که در بازار ایران جدیدا وارد گشته است و در ظرفیت های 6 نفره تا 13 نفره در بازار ایران یافت می شود.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 75 از 100 میباشد.

9- موتور گیرلس آکیش ترکیه

موتور گیرلس آکیش ترکیه که در سالهای اخیر در سایه پیشرفت تکنولوژی و تجربه همواره سعی در بهبود کیفیت آن را داشته است و در ظرفیت های 6 نفره تا 21 نفره در بازار ایران یافت می شود.

خرید انواع موتور آسانسور خارجی از فروشگاه تجهیزات آسانسور گروه صنعتی بالابان

موتور آسانسور ایرانی

در چند سال اخیر انواع موتورهای آسانسور اروپایی و چینی در بازار ایران وجود داشت و کمتر کسی قصد خرید موتورهای آسانسور ایرانی را داشت اما در چند وقت اخیر بدلیل بالا رفتن قیمت ارز و کمبود موتور های خارجی اورجینال در بازار ، بیشتر خریداران سراغ موتورهای آسانسور ایرانی رفته اند که بتوانند با هزینه ای کمتر موتور را خریداری کنند .

در چند ماه اخیر همیشه این سوال در بین خریداران موتور آسانسور وجود داشته است که بهترین موتور آسانسور ایرانی موجود در بازار کدام است ؟

اولین موتور آسانسور ایرانی

در حدود ده سال پیش اولین موتور آسانسور ایرانی توسط مجموعه الکو تولید شد و بدنبال آن شرکت های داخلی دیگری نیز در این زمینه وارد عرصه شدند از جمله گروه صنعتی بهران ، گروه صنعتی بالابان ، یاران ، پرگاس و ………
در حال حاضر گروه صنعتی بهران بیشترین سهم بازار موتور های ایرانی را به خود اختصاص داده است ولی دیگر شرکت ها نیز به نوبه خود سهم بسزایی در این عرصه ایفا می کنند. تولیدات شرکت های ایرانی در حال حاضر بیشتر بر روی موتورهای گیربکس متمرکز شده است ولی در این بین تلاشهایی نیز در زمینه تولید موتور گیرلس ایرانی نیز به انجام رسیده است.
همه موتورهای ساخت داخل تا حدی خوب هستند بعضی ها که زودتر روانه بازار شدند و در واقع امتحان خود را پس دادند در معرض دید بیشتری هستند. مشکل اصلی تولید موتورهای گیربگس داخلی اکثرا در تولید و تهیه دنده و ماردون موتور گیربکس میباشد که دلیل اصلی لرزش و صدا در عملکرد موتور میباشد.

امروزه بیش از دهها موتور آسانسور ایرانی در بازار وجود دارد که در ادامه شما را با بهترین موتور آسانسور ایرانی آشنا می کنیم.

مزیت های موتور آسانسور ایرانی

1- کیفیت مناسب  موتور آسانسور ایرانی

2- قیمت مناسب موتور آسانسور ایرانی

قیمت موتورهای ایرانی تقریبا نصف قیمت موتورهای وارداتی هستند و همین بحث قیمت یکی از مزیت های موتورآسانسور ایرانی است .

مشاهده قیمت موتور آسانسور ایرانی 

3- گارانتی و خدمات پس از فروش  موتور آسانسور ایرانی

یکی از مواردی که در خرید موتور آسانسور توسط خریداران درنظر گرفته می شود بحث گارنتی و خدمات پس از فروش آن است . چون موتور آسانسور، اصلی ترین قطعه آسانسور محسوب می شود لذا حساسیت روی گارانتی آن از اهمیت زیادی برخوردار است .

بهترین موتور آسانسور ایرانی

انتخاب بهترین موتور آسانسور ایرانی بر اساس پارامترهای مختلفی انجام شده است که در ادامه اسامی بهترین موتورهای آسانسور ایرانی را مشاهده می کنید.

 

1- موتور گیربکس بالابان مدل MP

گروه صنعتی بالابان که خود یکی از نمایندگان فروش موتور های وارداتی نیز می باشد از چند سال قبل با بهره گیریی از مهندسین و متخصصین تراز اول کشور توانست اولین مدل موتور آسانسور ایرانی خود را با نام مدل MP روانه بازار کند . حضور درچندین نمایشگاه و معرفی این موتور توسط گروه صنعتی بالابان و همچنین رضایت کامل خریداران روز به روز به رشد فروش این موتور در بازار کمک کرده و در حال حاضر می توان از جهات مختلف موتور آسانسور MP گروه صنعتی بالابان را جز بهترین موتور آسانسور ایرانی محسوب کرد. این موتور امروزه به صورت 5.5 کیلووات تولید گشته و امید است در آینده نزدیک در کیلووات های بالاتر نیز به بازار ارایه گردد.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 50 از 100 میباشد.

2- موتور گیربکس بهران

سابقه موتور آسانسور بهران لیفت نسبت به سایر موتور های گیربکس در ایران بیشتر است. از محبوب ترین و پرفروش ترین موتورهای گیربکس ساخته شده در ایران موتورهای آسانسور بهران است. موتورگیربکس بهران در 8 نوع مختلف و در دو ظرفیت 6 و 8 نفره تولید می شوند.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 50 از 100 میباشد.

3- موتور آسانسور فرشباف

موتور آسانسور گروه صنعتی فرشباف که تولید کننده موتور هایی بر پایه و الهام گرفته از مدل های اروپایی نظیر ساسی، سیکور و ایتال گیرز بوده است.

موتور آسانسور فرشباف در بازار با قیمت بسیار مطلوبی عرضه می شود. بی شک یکی از علل پر مخاطب بودن این موتور آسانسور قیمت مناسب آن است.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 40 از 100 میباشد.

4- موتور الکو

موتور آسانسور الکو به دلیل قیمت نسبتا پایین در مقایسه با دیگر موتور گیربکس های دیگر ایرانی، در بازار داخلی سهم ویژه ای را به خود اختصاص داده است. موتورهای تولیدی این شرکت با الهام از تولیدات کارخانه های اروپایی ساسی و سیکور طراحی شده است.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 45 از 100 میباشد.

5- موتور آسانسور یاران

موتور آسانسور یاران یکی از موتور های گیربکس متداول در کشور است که چند سالی است وارد بازار شده است. طراحی اولیه تولید این شرکت بر پایه موتور مونتاناری بوده است. موتور گیربکس این آسانسور با شرایط منطقه ای و محیطی سازگاری دارد.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 40 از 100 میباشد.

6- موتور آسانسور پرگاس

موتور آسانسور پرگاس از موتور های گیربکس آسانسورهای داخلی است که طی چند سال به تولید انبوه رسیده است.

نظر کارشناسان بالابان در مورد این برند 50 از 100 میباشد.

بازگشت به لیست

25 نظر در “بهترین موتور آسانسور در بازار ایران کدام است ؟

  1. علی گفت:

    سلام
    من موتورهای ایرانی زیادی رو کار کردم ولی به نظرم موتور MP بالابان صنعت به نسبن بقیه موتورهای ایرانی کیفیت بالاتری داره

  2. arash.biazar گفت:

    مقاله بسیار مفیدی بود. ممنون از شما دوست عزیز

  3. علی محمدی گفت:

    با سلام، مقاله شما را مطالعه کردم بسیار کاربردی بود. فقط در مورد موتورهای ایرانی و مزایا و معایب آنها و نحوه انتخاب تکنیکی بیشتر مطالب بنویسید.

    1. mmpakdaman66 گفت:

      با سلام . ممنون از اینکه نظرتون را با ما درمیان گذاشتید . حتما به زودی در باره موتورهای ایرانی مقالات جدیدی منتشر خواهیم کرد

  4. احمد مرادی گفت:

    من تو این چند سال اخیر در پروژه های که نیاز به موتور ایرانی داشتند همیشه از موتور بهران استفاده کرده ام و راضی هم بوده ام ولی تابحال تجربه کار با موتور بالابان را نداشته ام .

    1. mmpakdaman66 گفت:

      با تشکر از نظرتون . با توجه به اینکه موتور بالابان جدیدتر از موتور بهران است احتمالا اسمش رو کمتر شنیده اید . ولی مشتریانی که در کار خود استفاده کرده اند راضی بوده اند . مشخصات فنی موتور بالابان را می توانید از سایت مشاهده کنید

  5. شکری گفت:

    من خودم موتور ساسی LEO را نصب کردم البته موتور تو چاهک بود ولی در کل به 3 حالت میشه نصبش کرد(از راست و چپ و اتصال به سقف) و فوق العاده قدرتمنده به طوریکه من فقط نصف وزن کابین را وزنه داخل کادر وزنه ریخته بودم ولی موتور با قدرت استارت میشد و بالا میرفت

  6. کشاورزیان گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من بین موتور سیکور 5.5 RE16 و MGT 6.1 موندم کدام یک کیفیت ساخت بالاتر و کلا بهتر هست. ساختمان ما یک ساختمان 6 طبقه و 2 واحدی است.
    لطفا در صورت امکان راهنمایی کنین
    با تشکر

  7. امیر گفت:

    در بين موتور هاي ايراني و توليد داخل موتور mp و بهران داراي بالاترين كيفيت ساخت و قدرتمند ترين موتور ميباشند.

    1. mmpakdaman66 گفت:

      با سلام
      ممنون از اظهار نظرتون

  8. سعید مجیدی گفت:

    با سلام.بنده در حوزه ی نصب کار میکنم.قطعا موتور الکو با تنوع و بهران بهترین ها هستند.متاسفانه هنوز از ام پی استفاده نکردم ولی حتما استفاده میکنم

    1. admin گفت:

      با سلام
      همکاران دیگر که در پروژه ها استفاده کرده اند راضی بوده اند و جز مشتریان ثابت ما شده اند . خوش می شویم شما هم از مشتریان ما شوید .

  9. مهرداد گفت:

    باسلام من موتوربالابان صنعت گزاشتم 1سال گارانتی هم داره موتورخراب اشغال چندین بار زنگ میزنم فیلم فرستادم شرکت نمیان توراخدا پول حرام خوردن نداره چرا رسیدگی نمیکنیدم

    1. admin گفت:

      با سلام
      دوست عزیز در صورت امکان مشخصات خودتون رو بفرمایید تا بررسی انجام بشه .

  10. شۆڕش خیال گفت:

    موتور گیربکس ایرانی درکل زیاد جالب نیست و بانیان تحریم سبب ساز تولید چنین موتورهایی در ایران شدەاند کە هرکی از راە رسیدە رفتە توکار تولید موتور.
    روسانی ، الکوپلاس نسبت بە بقیە مناسبترن. ام پی هم استفادەکردم نوشتە تا 21متر میشود از 5.5 کیلووات ش استفادە کرد اما جواب نمیدە. چون بە طبڤەی بالا کە میرسە موتور جون ندارە و میلرزە. جهت4توقف با اون قیمت جهت پروژەهای ارزون جوابگو هست.

    1. admin گفت:

      با سلام و تشکر از مطرح کردن نظرتون
      دوست عزیز شما باید بالانس کابین و وزنه تون رو چک کنید .همچنین ایتن مشکل می تواند بدلیل تنظیمات تابلو فرمان نیز می باشد . در حال حاضر در پروژ]های زیادی از موتور MP استفاده شده است و مشکل خاصی نداشتیم .

    2. احسان گفت:

      مهندس کابین خالی تا نصف نفرات وقتی میاد بالا موتور تحت فشار نیست، مگه اینکه کابینت پر باشه

  11. lili گفت:

    از موتور الکو استفاده کردم نسبت به بقیه موتورهای الکو که در ایران هست واقعا بهتر بود. تیم فروششون هم خیلی خوب همراهی کرد

    1. admin گفت:

      با سلام
      از اینکه نظر خودتون را با ما درمیان گذاشتید سپاسگزاریم

  12. احسان گفت:

    سلام، من تا حالا موتور شما رو از نزدیک ندیدم ولی خودم تو کار تولید موتور گیربکس هستم و مشکلات و موانع مدید این کار رو میدونم. امیدوارم همیشه موفق و رو به پیشرفت باشد

    1. admin گفت:

      موفق باشید

  13. جواد گفت:

    سلام
    با توجه به اینکه مطالعاتی در خصوص موتور آسانسور انجام دادم بهترین موتور از نظر من زیلابگ آلمان
    1-مصرف برق کمتر
    2-هزینه سرویس کمتری داری و هر 5 سال به نظرم کافی
    3- خرابی کمتر
    4 – صدای کمتر
    به نظر من کسی که میخواد آسانسور نصب بکن اول موتور رو خریداری کنه بعد اگه پول کافی نداشت چند وقتی به خودش زمان بده تا وسایل بخر چرا که میشه با هزینه کمتر خرید کنه ولی بعد یک سال پشیمان میشه و هزینه موتور رو از دست خواهد داد

    1. admin گفت:

      با سلام
      ممنون از بیان نظرات مفید شما دوست عزیز .
      قطعا در حال حاضر یکی از بهترین موتور های گیرلس ، موتور زیلابگ آلمان است . لازم به ذکر است گروه صنعتی بالابان ، یکی از نمایندگان فروش موتور زیلابگ در ایران است .

  14. ساحل گفت:

    سلام من بین موتور کوپل. ایتال. و سیکور یا بهران موندم،برای ۵ توقف ایستگاه و تک واحدی،کدوم پیشنهاد میدید همشون هم در یک رنج قیمت هستند،ایا واقعا بجز بهران مابقی ایتالیایی هستند؟ نظر خودم بیشتر به سیکور یا کوپل هست

    1. admin گفت:

      با سلام
      اگر موتور ایتالیایی مد منظر دارید پیشنهاد ما موتور MGT ایتالیا است که خود ما هم نماینده انحصاریش در ایران هستیم و به نسبت موتورهای ایتالیایی دیگر قیمت پایین تری دارد ولی کیفیتش عالیه . موتور هم دارای برگه اصالت و دو سال گارانتی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *