عمومی آسانسور

در هنگام خرید آسانسور به چه نکاتی توجه کنیم

مقدمه درباره خرید آسانسور

خرید اسانسور نیز مانند خرید هر محصول دیگری نیازمند داشتن یکسری پارمتر هاست . امروزه همه ما در طول روز ممکن است چندین بار از اسانسور در ساختمان های مختلف استفاده کنیم و در استفاده از هر کدام از آسانسور ها یکسری عیب و نقص می بینید از متناسب نبودن کابین اسانسور ، سرعت پایین ، ظاهری نامتناسب با محیط ساختمان و ……ما در این مقاله سعی می کینم پارامترهایی که در هنگام خرید اسانسور لازم است را معرفی کنیم تا حتی المکان بعد از خرید و نصب آسانسور و استفاده از ان ایرادات مطرح شده کمتر به چشم افراد دیده شود

ابعاد و اندازه

اگر شما یک شفت (چاه) آسانسور از پیش موجود دارید، ممکن است قادر به خرید آسانسور به هر اندازه که می خواهید نباشید. اما اگر شما در حال ساخت یک ساختمان جدید یا اضافه کردن یک چاه آسانسور به ساختمان فعلی خود هستید، آسانسورهای جدید در اندازه های مختلف قابل انتخاب هستند. شما باید در مورد اینکه چند نفر از آسانسور ساختمان شما به طور مرتب استفاده خواهند نمود و همچنین نوع اقلامی که آنها با خود به آسانسور خواهند آورد (ویلچر، بار و …) فکر کنید. شما می خواهید مطمئن شوید آسانسوری انتخاب می کنید که با نیازهای خاص شما منطبق و کاربردی است.

شکل و ظاهر

هنگامی که شما به آسانسورهای جدید نگاه می کنید، باید سعی کنید موردی را انتخاب کنید که زمانی که در ساختمان شما نصب می شود، بهترین به نظر برسد. شما نمی خواهید یک آسانسور که برای جا به جایی به لابی یک هتل مجلل طراحی شده باشد نصب کنید و همچنین نمی خواهید پول بیشتری از آنچه که باید هزینه کنید برای نصب یک آسانسور لوکس در یک ساختمان که در آن لوکس بودن مهم نیست پرداخت کنید. با کمال دقت، آسانسوری را انتخاب کنید که منطبق با سبک و ظاهر ساختمان شما باشد.

انتخاب نوع آسانسور

در حال حاضر در کشور دو نوع اسانسور هیدرولیکی و کششی بفروش می رسد که هر کدام از انها ویژگی های خاص خود را دارند و به لحاظ هزینه هم متفاوت هستند

آنالیز ترافیک آسانسور

اینکه یک آسانسور در یک برج چندین واحدی با ساکنین زیاد قرار داشته باشد یا یک ساختمان با تعداد طبقات کم به لحاظ ترافیک مسافر متفاوت هستند.حتما باید در هنگام خرید آسانسور به ترافیک محلی که قرار است آسانسور نصب شود توجه کنیم.

قیمت آسانسور

در حالی که قیمت نباید تنها عامل و فاکتور شما در هنگام انتخاب و خرید یک آسانسور باشد، بسیار مهم است که بودجه ای مد نظر داشته باشید و بر مبنای آن تصمیم بگیرید. علاوه بر پیدا کردن آسانسوری که متناسب با بودجه شما باشد، باید هزینه های تعمیر و نگهداری آسانسور در آینده را نیز در نظر بگیرید. پیش از نصب آسانسور در ساختمان خود، از شرکت تأمین کننده بپرسید چه میزان تعمیر و نگهداری باید برای آسانسور در نظر بگیرید. این موضوع به شما این امکان را می دهد که بتوانید به طور صحیح پیش روید و انتخاب درستی داشته باشید.

اصالت قطعات آسانسور

آسانسور از قطعات کوچک و بزرگ زیادی تشکیل شده است که یکسری از این قطعات از اهمیت بالاتری برخوردار هستند و قیمت اصلی یک اسانسور بر اساس اون قطعات اصلی تعیین می شود . یکی از این قطعات مهم و اساسی ، موتور آسانسور است .در هنگام خرید حتما برند موتور و گارانتی آنرا بررسی نمایید.

 

خدمات پس از فروش آسانسور

حتما در هنگام خرید اسانسور از فروشنده درباره نحوه خدمات پس از فروش محصول سوال نمایید تا با اگاهی کامل یک خرید موفق داشته باشید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *